Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)

Cégnév: Sárkány Péter András EV.

Nyilvántartási szám: 54823217
Székhely: 1116 Budapest, Kamilla u. 2/b.
info@szupertaplalekok.hu
Jegyzi: Budapesti Cégbíróság

Bankszámlaszám: 16200151-18557253

(a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.szupertaplalekok.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: szupertaplalekok.hu Webáruház) keresztül történik.

1.2 A szupertaplalekok.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3 A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a “megrendelés elküldése” ikonra kattintás megerősítésével kezdődik. A megrendelés emailban vagy telefonon történő visszaigazolásunk után jön létre. A felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

1.4 Ügyfélszolgálat: 06 30 699 5636 (Munkanapokon: 08:00-18:00 között)

2. A megrendelés

2.1 A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni.

2.2 A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett, bruttó ár. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

2.3 A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt és az 1.4 pont szerint visszaigazolt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0″ Ft-os vagy “1″ Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

2.4 A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. A vásárlás menete

3.1 Ha az Ügyfél szeretne megvásárolni egy terméket, azt a “Termékek” oldalon a “Kosárba teszem” gombra történő kattintással teheti meg. A kosárban lévő termékeket a “Kosár” gombra kattintva nézheti meg és ellenőrizheti. Itt lehetősége van módosítani a mennyiségeken vagy törölni termékeket. Ha kiválasztotta, mely termékeket szeretné megrendelni, a “Tovább a pénztárhoz” gombra történő kattintással a “Rendelés részletei” oldalra léphet, ahol megadhatja a számlázási és szállítási adatait. Az Ügyfélnek szükséges kiválasztani az általa preferált fizetési és szállítási módot. Közvetlenül a rendelés jóváhagyása előtt ellenőrizheti az adatok helyességét, és ha javítani szeretné az adatokat, bármelyik mezőre kattintva van módja rá. A megrendelni kívánt termékeket és mennyiségüket a “Számlázási adatok” mellett “A rendelés tartalma” alatt ellenőrizheti, és ha ezeken módosítani szeretne a “Bevásárló kosár” gomb megnyomásával megteheti. Itt lehetősége van új termékek hozzáadására is a “Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával.

3.2 A rendelés véglegesítése

Ha az Ügyfél mindent rendben talál, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti rendelését, melyről weboldalunkon és e-mailben is visszaigazolást kap. Ha az online fizetést választotta, a “Tovább a fizetéshez” gomb kattinásával juthat el a Paylike biztonságos fizetési felületére. Abban az esetben, ha a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérjük, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze felénk.

A weboldalunkon található tájékoztatás nem minősül Cégünk részéről történő szerződéskötési ajánlatnak. Az ajánlattevő az Ügyfél, aki a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudomásul veszi, hogy ajánlata megtettnek minősül és nyilatkozata fizetési kötelezettséggel jár. Ha ajánlatát Általános szerződési feltételeink szerinti 48 órán belül nem igazoljuk vissza, mentesül ajánlati kötöttsége alól.

3.3 A rendelés feldolgozása és a szerződés megkötése

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

4. Szállítási és fizetési feltételek

4.1 A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató az Ügyfél által a megrendelés során megjelölt szállítási címre, vagy átvevőpontra juttatja el.

4.2 Szolgáltató szállító partnere a megrendelt árut munkanapon reggel 8 és délután 17 óra között házhoz szállítja. Meghatározott időpontra (órára, napszakra) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni.

4.3 A teljesítési határidő a megrendelés visszaigazolásától számítva 2-6 munkanap. Az ezen határidőtől való eltérést jelezzük minden esetben e-mailben.

4.4 A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

4.5 Fizetési lehetőségek

  • online kártyás fizetés a Paylike rendszerén keresztül
  • készpénz utánvét esetén (MPL és Foxpost házhozszállítás, PickPackPont)
  • készpénz személyes átvétel esetén a megadott átvételi ponton
  • bankkártyával utánvét esetén (MPL házhozszállítás, Foxpost csomagautómata, PickPackPont)

4.6 Kártyaelfogadás

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártya alkalmas az internetes fizetésre, amely erre a célra engedélyeztetve van a kártyakibocsátó bank által. A fizetési ablakunkhoz 3-D Secure szolgáltatást biztosítunk. A 3-D Secure szolgáltatás MasterCard-al és Visa-val is használható. A 3-D Secure engedélyezésével az Ügyfél a kártya tranzakcióiját még biztonságosabbá teheti.

4.7 Adatkezelés (bővebben lásd Adatkezelési Tájékoztató)

Sárkány Péter András EV. semmilyen körülmények között nem fér hozzá a bankkártya, vagy a hitelkártya adataihoz, nem is kezeli azokat. Az adatokat a Paylike biztonságos rendszerén keresztül kezeli. Banki partner – Paylike – A banki szolgáltatásokat a Clearhaus A/S (FT-no. 22006) biztosítja, amely hitelesítve van a dán pénzügyi felügyelet által, és a Mastercard és Visa Principal Member tagjának minősül.

4.8 Az Ügyfél termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Sérülésmentes, bontatlan, eredeti szállítmánynak csak az minősül, ami a Szolgáltató (szupertaplalekok.hu webshop) által alkalmazott ragasztó szalaggal van ellátva. Amennyiben az Ügyfél bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

4.9 Weboldalunkon ötféle szállítási mód közül lehet választani:

  • Házhozszállítás (MPL): feladástól számított 1-2 munkanap
  • Házhozszállítás (Foxpost): feladástól számított 1-2 munkanap
  • Csomagautomata (Foxpost): feladástól számított 2 munkanap
  • PickPackPont: feladástól számított 3-4 munkanap
  • Személyes átvétel

A személyes átvétel előre egyeztetett időpontban történik szombatonként az alábbi átvételiponton Budapesten:
– XI. kerület Kelenföld Városközpont Vahot utcai parkolóban található volt MDF piacon

4.10 Szállítási díjak

  • MPL házhozszállítás: 1650 Ft.
  • Foxpost házhozszállítás: 1500 Ft
  • Foxpost automata: 800 Ft
  • PickPackPont: 1300 Ft
  • Utánvét: 200 Ft
  • Személyes átvétel: ingyenes (előre egyeztetett időpontban)

20.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás díjtalan!

5. Garancia, szavatosság, elállási jog

5.1 Elállási jog tájékoztató

Az Ügyfél 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha az Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Sárkány Péter András EV. 1116 Budapest, Kamilla u. 2/b.
info@szupertaplalekok.hu
06 30 699 5636

Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai

Ha az Ügyfél eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást (kivéve a kiszállítás díját). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja (pl.: utánvételes fizetés helyett banki átutalás); e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag őt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy az Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni

Az Ügyfél köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét ő viseli.

5.2 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletében foglaltak érvényesek.

MK14030.pdf

Felhívnánk vásárlóink szíves figyelmét a 14. 29 paragrafus d, és e pontjára:

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

Tehát élelmiszerek, étrend kiegészítők elállási jogával csak bontatlan csomagolásban, lejárati időn belül van mód élni.

5.3 A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet érvényes.

MK14060.pdf

Az Ügyfél akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

6. Adattárolási nyilatkozat

Elfogadom, hogy a Sárkány Péter András EV. (1116 Budapest, Kamilla u. 2/b.) által a www.szupertaplalekok.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim rögzítésre kerüljenek: vezetéknév, keresztnév, cím, telefonszám, e-mail cím. Az adatrögzítés célja: a megrendelés teljesítése, valamint a felhasználó részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

7. Egyebek

7.1 A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

7.2 A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfelet terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

7.3 A Szolgáltató az Ügyfelek által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató az Ügyfelek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint jár el.

7.4 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

7.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek – értékhatártól függően – a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.